Pierwszy raz?
Zapraszamy na szkolenie

Kampania online – jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną promocję w sieci

Mnogość różnych rozwiązań i narzędzi marketingowych niejednego potrafi przyprawić o ból głowy w trakcie tworzenia planu promocji. W końcu skąd wiadomo, na który kanał komunikacji się zdecydować – Facebook, mailing, SMS, a może AdWords – skoro każdy jeden zdaje się być tym właściwym. Wszystko zależy od tego do kogo zamierzamy kierować przekaz i co chcemy uwypuklić. Wydaje się proste prawda? Jednak, aby do tego dojść niezbędna jest wnikliwa analiza. Dlatego przygotowaliśmy program szkolenia, który łączy wiedzę i narzędzia strategiczne z charakterystyką i procesem wyboru odpowiednich kanałów komunikacji. Wszystko, aby Wasze kampanie zawsze realizowały wszystkie założone cele!

 

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu, brand managerów, community managerów i wszystkich tych, którzy chcą poukładać cały proces tworzenia kampanii online.

Co zyskujesz?

  1. Wiedzę i umiejętności z planowania, wdrażania, egzekucji i ewaluacji planu promocji wydarzenia, produktu czy usługi,
  2. Umiejętności przeprowadzenia analizy strategicznej (określenie wyróżników, USP/ESP, kluczowego przekazu),
  3. Umiejętność analizy i stworzenia person wraz ze ścieżką klienta,
  4. Wiedzę o dostępnych kanałach komunikacji online, wraz z ich charakterystyką,
  5. Umiejętność dopasowania kluczowego przekazu oraz wyróżników do formatu reklamowego i kanału komunikacji,
  6. Umiejętność rozpisania scenariusza kampanii promocyjnej oraz mierników skuteczności.

Program:

9:00 – 9:30 – Planowanie i wdrażanie skutecznej kampanii online – po co i jak planować?

9:30 – 10:00 – Określanie grupy docelowej – czym jest persona? Część teoretyczna.

10:00 – 10:10 – Przerwa kawowa

10:10 – 12:00 – Określanie grupy docelowej – tworzymy personę i ścieżkę użytkownika. Część praktyczna.

12:00 – 13:00 –Przerwa obiadowa

13:00 – 14:00 – Ścieżka klienta i scenariusz kampanii – rozpisujemy krok pokroku naszą kampanię. Część praktyczna.

14:00 – 14:30 – Kluczowy przekaz i dobór formatów reklamowych – czyli co i jak podać odbiorcy, aby go zaangażować. Część praktyczna.

14:30 – 14:40 – Przerwa kawowa

14:40 – 15:30 – Przybornik marketingowca – charakterystyka kanałów komunikacji

15:30 – 16:50 – Wdrożenie, automatyzacja i monitorowanie efektów

16:50 – 17:00 – Podsumowanie i sesja Q&A

17:00 – Zakończenie szkolenia

Cena: 490 zł/osoba

W cenie otrzymujesz:

  1. 8 h szkolenia
  2. Materiały szkoleniowe (materiały uzupełniające z dostępem online)
  3. 1h konsultację po szkoleniu (via skype / mail)
  4. Lunch i serwis kawowy
  5. Fakturę VAT 🙂

Dla przedstawicieli organizacji non profit oraz wolontariuszy udostępniamy dwa darmowe miejsca na szkoleniu. Obowiązuje kolejność zgłoszeń! 🙂

Kiedy?

14.07.2018

Gdzie?

Katowice

Koszt szkolenia

490 zł/os.

Bądźmy w kontakcie

Występujemy, doradzamy, szkolimy. Wspólnie lub osobno. W zależności od potrzeb, przeprowadzimy audyt Twojego biznesu, prosces inkubacji pomysłu, przeszkolimy z marketingu, czy wystapimy na konferencji. Sprawdź nasze kompetencje!

Dobrem trzeba się dzielić dlatego realizujemy akcję Karmimy Wiedzą.

Wiecej szczegółów na https://www.facebook.com/karmimywiedza/